Kallt! *brrr*

Ingen sovmorgon idag heller. Jag ger snart upp i hoppet om sovmornar på helgerna.
Idag ville Lowe leka med Mattis, så jag lämnade honom där kl 10. Sen åkte jag och Alvin till Hälla. Men eftersom det är söndag så öppnade ju alla affärer kl 11! Utom Ikea.....så vi åkte dit och fikade jordgubbscheesecake. *vrålgott*

Vi väntar på att affärerna ska öppna.


Sen hann vi med sportaffären, Rusta, Expert...sen till Erikslund och Öbergs färg, Media Markt och Bauhaus. På Media hade de ansiktsmålning så det blev Alvins andra målning på två dagar.

Alvin ska bli en Dracula- se på bilden på bordet....

slutresultatet....en något sorgsen Dracula? *s*

Jag hittade tapeter till Lowes rum på Bauhaus. Fonden är redan inhandlad, så nu var det den enfärgade tapeten som skulle hittas. På Ikea handlade vi en råtta, några förvaringslådor och ett skohorn.
Kollade pris på Nintendo DS på Media men upptäckte till min förvåning att de var dyrare än Elgiganten!!

Hämtade Lowe klockan 14 hos Mattis. Han blev inte alls glad att se mig, så när vi kom hem blev det rummet ett tag efter alla hans vredesutbrott. Snacka om att killen är i trotsåldern!...*suck*

Klockan 16 hade Alvin sin fotbollsträning. Kul att han tycker det är så skoj och att han har kompisen Noel där oxå. Idag spelade de träningsmatch efter en halvtimme och deras lag vann! *heja heja*
Att de emellanåt var utanför planen var det ingen som tog så allvarligt på *asg*

Träning med bollen
Det var ganska kallt  att stå och titta på i en timme med kallblåst. Ska det fortsätta så här så blir det vinterjacka och varmchoklad nästa gång.....

Nu ska jag fortsätta smaska på den goda kladdkakan som jag bakat.


Kommentarer
Postat av: Becca

snygg målning ni gjort.



ha de gött...

2009-05-11 @ 09:15:22
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback