Trötter

Klockan 5 imorse stolpade Lowe in och la sig i våran säng. Kl 5:26 kom lillebror in och var pigg......
Jag behöver sömn. Såg fram emot den lediga helgen som var med chans till sovmorgon- men inte då!
Nåt som är positivt var att vi inte behövt stressa nu på morgonen som vi alltid annars gör. Men jag känner nu när jag satt mig ner och det är tyst i hela huset att en tröttmössa börjar sänkas ner över mitt huvud......

Ska åka till jobbet nu. Längtar till torsdag för då är jag ledig. Men jag får ingen sovmorgon då heller, för då har jag föräldrasamtal på dagis kl 8:15 och Lowe ska ju lämnas i skolan oxå. Men bara att få ta det lugnt gör mycket!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback