Snuvad på sovmorgonen

Varför är det så att på vardagarna vaknar barnen vid halv sju- sju, och på helgen när jag är ledig och vi kan ha sovmorgon- DÅ vaknar de KVART I SEX!!!!

Borde ha tagit mig en runda nu på morgonen, det var liksom tanken. Men jag är för lat. Har inte sprungit på 3 veckor nu och det är bara 10 dagar kvar till Vårruset. Ruset där jag har mitt mål att klå min tidigare prestation. Men med den här inställningen så blir det nog svårt......

Ska snart ut och montera ihop studsmattan. Solen lyser med sin frånvaro och det blåser en hel del, men mattan ska upp och sen ska det hoppas! Ska åka till Norells trädgård idag oxå och titta på stenplattor. Såg att de bjöd på varmkorv idag, vad smaskigt! (så är nån sugen på gratiskorvar så vet ni vart ni ska åka *s*)

Dags att sätta fart! Återkommer senare med bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback