Skönt med ledig dag

Cyklade och lämnade Lowe i skolan idag. Alvin har tjatat hela veckan att han vill cykla till dagis, så då passade det bra idag när jag är ledig. Hade föräldrasamtal om Alvin på dagis och jag blir så himla stolt och glad, när jag får höra så himla mycket beröm som jag fick idag. Min stora lilla kille......
Han fick stanna kvar på dagis till kl 11, för idag kom de blivande förskoleklassfröknarna och hälsade på.

Under tiden åkte jag hem till syrran. En dag före bf, och hon är så less på magen! *s*
Pratade lite om allt å inget och jag försökte komma på knep för att få igång förlossningen. En del idéer var väl ganska bra och en del var kanske mindre bra. Men man måste kanske vara realistisk....
Så det bästa knepet jag kunde ge var att ha lite hanky panky ikväll, men hon var visst inte så sugen. Den enda kommentaren jag kunde ge var att " hon måste ju för f*n offra sig lite om bebisen ska ut". *asg*

Hämtade Lowe i skolan kl 13 och då hade vi med oss Linnea hem. Hon går i Lowes klass och de hade visst hållt ihop hela dagen idag. Det var så roligt att de lekte tillsammans så himla bra. Jag och hennes mamma kom överens om att Lowe ska följa med dom hem en dag nästa vecka.

Lagade god mat idag. Kassler o ris-gratäng. Hittade ett recept på nätet och hade en kassler låg i kylen. Perfekt!
Och det blev mycket mat, så nu har jag matlåda imorrn! * ler stort, för pengarna börjar snart ta slut....*
Det blir ganska dyrt att äta ute varje dag, det har blivit en ful ovana!

Som ni ser har jag bytt utseende på min blogg. Den blir ganska kortvarig, för jag har en annan som jag hellre vill ha.
Måste ju bara prova mig fram...och idag var jag sugen på rosa. Är ju ensam tjej i familjen och behöver detta ibland. *s*
Bara grabbsnack och grabbaktiviteter. Grabb-tv och grabbsaker. Grabbigt helt enkelt!

PILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback