Regn regn regn

Cyklade till jobbet imorse. I motvind....och regn. Det småduggade, men i motvinden, som var ganska kylig, så kändes det som små nålar i ansiktet. Jag hoppas att min bil är färdig imorgon.
Och efter dagens cykelturer så har jag bestämt mig att åka buss imorrn. På hemvägen så duggade det inte, när jag kom till Tunby så spöregnade det. Jag var blöt som en dränkt bäver när jag kom hem....

 
Dyngsur och trött.....och nej

jag har inte kissat på mig!............

På lunchen idag lånade jag och Åsa chefens pappas bil. En ny liten Golf som var mysig att köra. Lite ovan bara med att bromsen tar så bra *s* och att gasen inte tog lika lätt som på min BMW. Vi lånade den för att vi var så sugna på Pizza Hut, så pizza fick det bli!

Och egentligen borde jag träna mig i topptrim nu innan Vårruset som är om 2 veckor, men just nu sitter jag med datorn i knäet och tittar på House samtidigt som jag käkar chips. Lättsaltade från OLW. Gott.
Får ta mig en runda i helgen. Denna gång får det bli i spåret, för nu så är väl isen garanterat borta!

Ny dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: milla

Tihi... dränkt katt ;) Stackars!

2009-05-06 @ 22:14:57
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback