Kul från Catte & föräldramöte

28 words

Speed test

Hittade detta test på Cattes blogg. Kul att testa!

Kom hem från föräldramöte nyss. Har fått veta vilka som blir Alvins klasskamrater och jag är riktigt nöjd.
Särskilt att hans kompis Noel kom i samma klass. De går på samma fotboll oxå, så de kommer nog att ha mycket skoj tillsammans.

Är ledig imorgon och har utvecklingssamtal på Alvins dagis. Sen ska hans blivande fröknar komma till dagis, så han ska stanna där tills innan lunchen. Då kommer jag och hämtar honom och så äter vi lunch hemma.
Klockan 13 ska jag hämta Lowe och Linnea i skolan. En tjej i hans klass som ville leka med honom, och då passar det ju bra att jag var ledig imorrn. Hoppas att det blir fint väder så barnen kan leka ute.

Nu ska jag kolla in resor på nätet. Längtar.......



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback