Glass med kolasås

Jag är så trött, så trött. Mina barns morgonvanor tar kål på mig. Idag fick Alvin lägga sig en timme senare, så får vi se hur det ter sig imorgon bitti. Det brukar inte göra nån skillnad, men jag förlorar inte nåt på att testa.

Nu ikväll efter jobbet så har jag suttit hos syrran en timme. Hon skulle hämta Stoffe på nåt kalas och Adrian låg ju och sov. Imorgon är det våran tur med barnvakt. Det är möte i skolan inför Alvins skolstart. (förskoleklass) Då får vi träffa fröknar och klasskompisars föräldrar osv. Ska bli spännande att se vilka från hans dagisavdelning som följer honom,
Pappa ska passa barnen under tiden, tur att man har familj i stan som kan ställa upp. Vågar inte fråga syrran för hon har ju bara 3 dagar kvar innan BF och hon är STOR! Hon har lyckats dra på sig en bihåleinflammation och går på pencillin. Stackarn.

Jag har Melodifestivalen på tv i bakgrunden och måste bara spy galla på att de jag hört hittills är superdåliga! MIssade första 40 minutrarna, men gissar att de var lika kassa.

Glass med kolasås.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback