Åsas 40-årsdag

Idag har jag jobbat. Åkte efter det hem till Åsa tillsammans med Johan (min chef) för att gratta henne på hennes stora dag. Jag och Patric gick ihop och köpte ett presentkort på fotvård och en blomma. Jag hoppas att Åsa blev glad för det lilla hon fick.

Lämnade in bilen på verkstaden imorse. Nu ska jag få en fin bil utan spricka i stötfångaren och ett nytt dimljus. Gick upp klockan 6 och var så trött att jag mådde illa. Ingen tid för mig att gå upp.......shit!

Imorgon blir det cykel till jobbet, om det inte regnar sjuttielva gånger som idag vill säga.
Annars får jag väl ta bussen....

Ett nytt motto:
Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill kom ut. Jag brukar tysta ner henne 
med kakor. 
(Okänd)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback