1 Maj!

Vilken härlig dag *nana na nana na nana.....*
L jobbade till kl 12. Barnen var hos Felicia längre upp på gatan och åt lunch där, så jag var hemma själv i lugnan ro.
När L kom hem så åkte vi iväg hela familjen till Barkarö för att köpa sängen som Lowe ska ha. Himla billigt, 200 spänn för en felfri hög loftsäng. Så kan det gå när folk separerar.......På vägen hem stannade vi på Max på Erikslund.


Vi har haft besök av min stoora syster som är sprickfärdig, och hennes familj.
Efter det har jag slappat, medans L har försökt att få ordning på min bil. Han är en riktig pärla.

utsikten från hängmattan.....


gossiga ungar....tur att hängmattan är stor


och rabarber verkar vi få gott om!


Grattis farfar på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Emmy

hejhej ! såg eran blogg! kollar in den varje dag ☻♥

hälsa Lowe en liten kram från Emmy

Mvh//EmmyPemmy

2011-08-05 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback