Vilken grej!

Idag fick jag ett samtal. Jag ska vara med i en veckotidning, en ganska så stor och känd, i vår.
Jag tänker inte berätta i vilken och vad det gäller. Jag kommer att säga till när det är dags att kolla in blaskan, eller kanske när ni INTE ska kolla i den- beroende på resultatet. *s*

Annars så är det lugnt. Lowe mår bra och har varit pigg idag. Han är hemma med mig imorgon oxå. Och Alvin, för han var redan uppsatt som ledig på schemat. Så imorgon är det jag och killarna. Jag ska gå i mysbrallor hela dagen....

Påminner igen om serien om Arlanda som börjar imorgon. Syrrans ex är med och jag vill inte missa det!

Jag är alldeles uppskruvad av hela tidningsgrejjen, så jag ska nog ta å ringa mamma och berätta nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill ju veta vad det gäller nyfiken Har man sagt A måste man säga B vet du väl :-)

Kram Lina

2009-03-04 @ 20:16:29
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Pillan

HIhi, du får se tids nog...Håll ut! ;-)

2009-03-04 @ 20:24:15
Postat av: Lina

Hoppas verkligen inte jag behöver vänta allt för länge :-)

2009-03-04 @ 21:55:39
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback