Vår vår vår

Lördag. Härligt varmt ute och sol. L och barnen ska gå ner till ödlegropen idag igen och fortsätta bygga på sin koja.
Lowe undrade varför inte jag kan följa med när de gör såna saker, men jag jobbar ju... Ska snart sätta mig i bilen och åka till jobbet. Efter jag slutat ska jag stanna till på gymmet och springa lite, och sola. Tredje träningstillfället denna veckan. Jag är glad att jag börjar komma in i det igen. Tyvärr så syns det inget på varken kropp eller våg, men det beror ju på allt godis och onyttigt som jag stoppar i mig. (igår blev det pizza till lunch och 2 wienerbröd på jobbet)
Tänk om jag skulle tycka att allt sånt var äckligt!! Vad bra det vore!!

Har inte tid att sitta här längre.
Ha en underbart härlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad jag håller med dig :) Tänk om man tyckte att allt sånt där onyttigt var äckligt. Här händer det heller inget på kropp och våg trots ihärdig(enligt mig) träning. Men jag tänker ändå fortsätta äta det jag tycker är gott. Vad vore livet utan att få njuta av det goda? =)



Ha en bra dag på jobbet.



kram

2009-03-21 @ 09:34:43
URL: http://gnarpy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback