Våffeldagen

Jag mår så dåligt!! Och det gör jag nästan varje morgon, kan nästan tro att man är gravid...*s*
Men sanningen är att det är mina matvaor som förstör allt. Igår åt jag McD till lunch (ovanligt va?) och semla till em fikat, sen hemma åt jag ingen mat utan gjorde två mackor och sen en stoor skål med glass o kolasås och grädde!!!! Inte konstigt att man mår dåligt när man vaknar! Jag gjorde ett tappert försök att hålla mig vaken till Lost igår, men näe....efter en ganska rörig dag på jobbet så orkade jag inte.

Nu ska jag snart lämna barnen, sen bege mig till gymmet och springa på bandet en stund. Måste måste måste få mig själv att sluta äta skräp. Shit va fort man skulle gå ner några kilon. Kan morsan så kan väl jag?!?!? Tydligen inte......jag är en vekling när det gäller godis och fikabröd.
Finns det avgiftningskliniker mot socker?...........

Våffeldagen idag. Är just nu inte sugen alls, men jag vet ju att så fort det gått några timmar så är jag sugen på det mesta som är sött. Så det förvånar mig inte om dagen slutar med våfflor, grädde och sylt.

HJÄLP MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback