sommartid.....välkommen?

Sitter å tittar på Äntligen hemma, och längtar efter att få göra iordning här hemma. Väggar som ska rivas, badrummet som ska göras, relaxrummet i källaren, köket (igen), vårat sovrum som ska flyttas ner....ja listan kan göras lång. Men som vi alla vet så kostar ju allt pengar. Nu börjar vi ju snart med Lowes rum. Sen är det nog badrummet som står på tur.
Vi har sagt att när Lowe börjar i fjärde klass ska han få vårat sovrum och vi flyttar ner till gillestugan. Det är alltså 3 år kvar. Och shit vilket stort sovrum vi kommer att få då!! Det är ju i samma storlek som vardagsrummet. Inte så stort som vardagsrum kanske, men som sovrum!.....Kommer att bli såå roligt att inreda!!

Idag har jag köpt nya träningskläder. Imorgon bitti är det dags för nästa träningspass. Ska bli intressant hur långt jag har tålamod att springa imorgon. Nackdelen att träna innan jobbet är ju att man blir så himla stressad. Jag har ju tid på mig, men ändå så har man i bakhuvudet att man ska iväg! Men jag ska försöka slå bort det, jag ska springa!

Det känns verkligen att det är sommartid nu. Inte bara att det är ljusare, utan jag är så himla trött!
Imorse svor jag när jag skulle komma upp ur sängen: "klockan är ju för fan bara sex! Egentligen.....Jag är trööött!!"
Då var klockan alltså 7. Men egentligen bara sex.....ja, ni vet. Det är ju inte mänskligt!
(stackars L som skulle upp kl 5 på söndagsmorgonen direkt efter ändringen av tiden, klockan var ju då bara 4....)
Men snart så har man vant sig, och snart kommer värmen. Jag vet att jag alltid fryser på valborg, men det är ju bara en månad till dess....Sen är det ju varmt, typ!

Nu är det dags för en låång skööön dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback