proppmätt

Shit pomfritt vad jag har gjort god mat!!! Alla som känner mig- på riktigt- vet att jag inte KAN laga mat. Men idag bestämde jag mig.....jag skulle göra pasta med sås. Och det blev liiiite kvar som räcker till matlåda. *ler stort*
Jag hade bacon, champinjoner, purjolök, chilisås, matlagningsgrädde och peppar o basilika. Så himla gott!
Nu är det snart efterrätt. Pajen och vaniljvispen som jag köpte igår. Vilken dag!

*efterrättspaus*

Sådärja! Nu är jag inte bara mätt. Jag är proppmätt! Tänkte på det när vi åt pajen nu. Jag och barnen moffade i oss lika fort. Såg ut som om vi aldrig sett mat förr. *glufs glufs* Och ändå var man mätt innan.... Men paj är gott.

Kan knappt bärga mig tills jag ska få min nya mobil. Jag ser fram emot att få en med bra kamera och surf. Då kan jag fota och lägga in här på bloggen direkt! Vad fiffigt! Kan tänka mig att det kanske blir lite ointressanta bilder till en början, bara för att testa...*s*

Imorgon ska jag besöka tandläkaren på min lunch. Tur att det ligger i samma hus som jobbet, då behöver jag inte stressa. Hoppas bara att jag har varit duktig och inte fått några hål. Jag hatar att laga hål, och dyrt är det oxå. Finns inget positivt alls med tandläkaren.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback