dagen efter...robinson

Nu sitter vi alla (jag och barnen) vid köksbordet. Jag pysslar med datorn medans barnen äter sin frukost och tittar på Nickelodeon. Lugnt och skönt med andra ord. Eftersom L jobbar idag så har barnen väckt mig till och från sen kl 6:15. De lyckades få upp mig ur sängen vid 8:30. *s*

Idag har vi planerat att åka ner på stan med syrran och hennes äldsta grabb, Stoffe.Han behöver nya skor och då tänkte jag se om det finns tid hos nån frisör för mina pojkar. L brukar ju alltid fixa deras frisyrer, men....kanske inte den här gången. Vi får se.

Jaha, nu cyklade Lowe iväg till Emma som bor i vårat område. De är klasskompisar. Sist de lekte kom han hem så glad och sa att de hade pussats. Sen berättade han att han hade fått ligga uppepå henne oxå! *s* De är alltså 6 år gamla, snart 7. Pussas gjorde man nog redan i lågstadiet, men jag kommer fortfarande ihåg när man fick den första kyssen...Den var läskig! Eller slajmig ska man kanske kalla det.......Under en rutschkana på skolgården, efter skoltid och jag gick i fyran. *asg* Ett under att man försökte på sig det igen!

Igår kväll satt vi och tittade på Robinson. Hade kex och ost och delade på en flaska rött. Godiset orkade jag inte då, så jag har en hel skål i skafferiet. Livsfarligt!! Tyckte att det var ok, och ett sånt program brukar bli bättre när det gått några avsnitt. När man vet vilka alla är, intrigerna har blivit flera osv. Jag ska definitivt fortsätta att titta på Robinson 2009!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback