bil-incident

Jag och barnen åkte hem till syrran innan Alvin skulle på kalas. När vi var där så ringde det på dörren och hennes granne stod där, lite smått generad. Han hade råkat backa in i min bil som stod på gatan! Det blev en liten spricka och ska man åtgärda det så måste tyvärr hela alltet från vänster sida till höger fram bytas ut......(ovanför kofångaren) Det är ju inte hela världen, men det blir ju lite meck.

Medans Alvin var på kalaset så hittade jag jeans. Det blev ett par Levis, annars är jag allt som oftast en Lee-tjej.
När jag sen valt så skriver de bara upp att jag hämtat ut ett par, så betalar min chef sen. När Lowe hörde det så sa han: " VILL  han verkligen det?!" och såg chockad ut.
Sen köpte vi ett experiment-kit där det följde med mikroskop osv. Efter det åkte vi till Coop och handlade mat och godis. Ska försöka mig på en kasslergryta med ris imorgon. Och till min lycka så var det erbjudande till medlemmar- kassler 29.90/kg. *jippieeee* Hoppas att det blir en lika hit som min tidigare pastasås!!

Jag har ingen direkt favorit till finalen ikväll (meldifestivalen alltså). Jag gillar Alcazar, Sara Dawn Finer, Heat....ja flera stycken! Men INTE Caroline af Ugglas eller operatanten!!! (eller jag kanske inte ska kalla henne tant eftersom hon har gått i syrrans parallellklass- då får jag spö av syrran om jag kallar en jämnårig för tant......)

Men jag har iaf handlat godis och chips finns i skafferiet. Kvällen kommer att bli en myspys-kväll.

I love myyyyyys!


Kommentarer
Postat av: Lina

Precis som Pernilla så fick du inte riktigt som du ville....det blev ju precis dem 2 det stod mellan!!! Hade ju 10ggr hellre sett Ugglas som vinnare än operan....

Kram

2009-03-14 @ 22:18:34
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback