Underbara skor

Titta, kära vänner, vad jag hittade snygga skor i Smålands djupa skogar.
Jag blev kär i dom vid första ögonkastet och de hade kommit till affären 10 minuter innan jag gick in genom dörren.
Snacka om öde!

Träskor från Danmark! Så dessa kommer ni se mig stappla runt i till sommaren. *ler stort*


Alvin ska ju på kalas idag. Trodde att det var kl 14, men det var visst kl 15. Så jag och Lowe får skynda oss på stan och hitta jeansen till mig (ska till Thulins) och leksaksaffären (Zetterlunds) och ett fik där det finns tårta.

Ikväll är det final i Melodifestivalen!
Bäst att köpa hem godis då!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh dom var som sagt snygga. Nu tycker jag att det kan få bli sommar så att vi kan få trippa omkring med lite lättare skor som sånna där snart.



Hoppas ni hinner få något gjort på stan idag nudå=)

Vem håller du på ikväll då?



Kram

2009-03-14 @ 14:17:51
URL: http://gnarpy.se
Postat av: Lina

Nice :-)

Håller med Pernilla...nu är det dags för våren och sommaren att komma!!!!

Hoppas du hittade några snygga jeans!!!

Här har vi börjat räkna ner till melodifestivalen :-)

Kram Lina

2009-03-14 @ 16:39:17
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback