Uma

Dags att packa väskan. Imorgon bitti lämnar jag barnen på skolan och dagis. Sen jobbar jag till kl 18 och direkt efter det så far vi i 190 till småland. Har köpt strumpbyxor o roller osv men har det viktigaste kvar. Får ta det på lunchen imorrn- Levaxin och magtabletter. Har allt som oftast problem med magen så jag ska vara förutseende och köpa "magens bästa vän". Hoppas att jag ska slippa dessa förstoppningar- blir värre när man är bortrest och äter å äter.......

Idag ska jag titta på Simon & Tomas. Ett par kollegor ska vara med, filmat från deras butik. Den mannen satt vid mitt bord på Joe Labero-showen i februari- och han kallade mig Uma hela kvällen. Han tyckte att jag var så lik Uma Thurman. (?)
Och i gengäld fick han höra att han var lik Mr Bean. *s* (så lik var han inte, bara lite)

Uma Thurman

Nu ska jag kramas med mina barn innan de ska lägga sig.
Jag kommer att sakna dom ........ BIG TIME!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men det har han nog rätt i. Jag har aldrig tänkt på det förut men nu när jag ser bilden däruppe så ser jag ju att ni faktiskt är lite lik varandra:) Kul!



Ha det så bra på resan.



Kram

2009-03-09 @ 20:17:40
URL: http://gnarpy.se
Postat av: Milla

Joru, på den bilden är ni huuuuur lika som helst! Men jag hade inte tänkt på det innan :)

Ha det bra i småland! KRAM!

2009-03-09 @ 20:38:45
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Jag tycker oxå ni är lika!



Ha det så bra! Kram ylva

2009-03-10 @ 21:03:40
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback