Tröttpulver

Jag tror att någon ruskat tröttpulver över vårat hus.... I flera dagar har Alvin bett om att få gå och sova vid halv sju-snåret. Själv så var jag så trött igår kväll att ögonen gick i kors. Tittade på klockan och den var bara 21!! Nu är jag trött igen...*gäsp* Klockan är ju bara kvart över nio!!

Nu är det snart 2 veckor sen jag tränade. Ska träna på onsdag före jobbet och sen på torsdag när jag lämnat barnen. Ska även passa på att sola på torsdag. Då kan man passa på att ta sig en tupplur. *fniss*
Pratade med mamma nyss. Hon har gått ner strax över 9 kilo. Min mamma! Gottegrisen nummer 1 !!!!!
Och kan HON sluta med kakor o bullar och godis- då kan minsann jag oxå!! Hon äter vanlig mat för övrigt så det gör himla mycket med att skippa sockret.......Hon är inte nöjd än, så hon kämpar på. Jag är såå stolt över henne!

Imorgon ska min syster på UL i Stockholm, för att se vad det är för en liten kotte i magen. Fy vad spännande!!
Kommer att vänta med spänning på sms under förmiddagen......*S*

Jag måste nog tyvärr gå och knyta mig nu....
L är på jobb i Surahammar med sin värmekamera. När han kommer hem så ligger nog hans söta fru och snarkar för fullt.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback