tråkigt

Vilken lång och tråkig dag det har varit. Jag började med mitt löparpass och sen med 25 minuter i solariet. Sen fort som tusan till jobbet. Där har det varit stressigt att hänga om och hjälpa kunder....Kort om personal och en massa kajko. Så det var himla skönt när klockan äntligen blev 18 så man fick åka hem!

Jag har iaf inte varit såå onyttig idag. Åt en banan till fm-fikat. En sallad på Vivaldi till lunch och sen kom det onyttiga-rulltårta på em. Men det är stor skillnad ändå mot vad jag brukar äta.

Imorgon bitti är det kiropraktorbesök på morgonkvisten. Sen direkt till besiktningen! Vet ju att jag kommer få 1:or och 2:or efter att syrrans granne körde på min bil....men jag måste ju dit ändå för annars blir det körförbud! Hoppas att försäkringsbolaget är snabba så det åtgärdas snart. Längtar efter en ny bil......

Ska kolla lite på utlandsresor nu. Längtar efter en sån oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback