Tjej på väg

Jag är smått irriterad på min käre son. Han hade visst varit nonchalant på sin karate träning och inte lyssnat på vad hans tränare sagt. Han är en väldigt dålig lyssnare, även i skolan! Han kom hem med tårarna i ögonvrån och L berättade att han skällt på honom i bilen på vägen hem. Han MÅSTE för tusan börja lyssna på vuxna människor, UNGE!
Så fort han tycker att nåt är trist så slår han dövörat till och tror att det är ok. Det är inte okej!

Nåväl, nog om det. Min syster var på ultraljud idag. Fick veta att det ligger en liten flicka i hennes mage!! Mammas å pappas första barnbarn som inte är av det manliga könet (blir barnbarn nr 5). Snacka om att hon kommer bli bortskämd......
Stannade till på vägen hem efter jobbet och tittade på 3D-bilder och film. Fan vad häftigt. Hade det funnits när jag väntade mina pojkar så hade jag gjort det direkt! Alvin var med och tittade på bilderna och skrattade så han kved är han fick se snippan på bebisen. Han skrattade en kvart, så kul var det......eh? (spännande när man är 5 år. Eller ja, killar tycker väl iof att det alltid är spännande.....*s*) Sen har han kommit underfund med att han oxå vill ha en lillasyster, för det är bara jag som är tjej i familjen. Men efter lite funderande så kom han på att Mutti, våran kanin, oxå är tjej. Så jag är inte ensam.
Känns skönt.

Dags att slå på tv:n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback