Svärmors födelsedag

Idag fyller alltså svärmor år. Hon blir hela 74, gamla damen!
L har varit där och grattat, han har varit ledig idag.

Nu när jag kom hem så möttes jag av en stark skitlukt! Har haft stopp i vasken i köket till och från, och idag har alltså L högtrycksspolat vårat avlopp! Luktar inte kaka i huset nu, inte.......Men jag är glad att jag har en sån händig man. Säg nåt han inte kan?!!

Har varit lite trist på jobbet idag. På lunchen så tog jag och Åsa bilen till Hälla och käkade på Pizza Hut. Åsa var så snäll och bjöd mig, TACK VÄNNEN! Fy tusan vad gott det är, jag har inte ätit där på bra länge. Synd att det inte var fredag bara, för då hade vi fått kebabpizzan.....

S på jobbet sticker på semester imorrn. Till ISRAEL av alla ställen. Skulle inte alls vilja åka dit.....tur att vi alla är olika.
Kom att tänka på semester, för när jag lämnade Alvin på dagis imorse så ville de få in semesterschemat senast den 14 april!!!!!!! Eh, är inte det lite tidigt?? Så nu får vi se när chefen har ett färdigt semesterschema på sitt skrivbord....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback