Ställ FRAM utemöblerna!

Så håller jag reda på klockan. FRAM med utemöblerna= sommartid. TILLBAKA med möblerna= vintertid. Enkelt!
Men imorse hade jag glömt bort det, så det kändes lite fel att lixom ha "förlorat" en timme på bara några sekunder....

Igår var det alltså Earth Hour. Hade det riktigt mysigt med tända ljus lite här och där. Tror faktiskt att vi ska fortsätta med det framöver oxå. Tittade på Robinson, hela programmet, men för övrigt var allt släckt. Drack vin och bara hade det bra.

Idag har jag en del att göra. Ska till grannen och hämta hennes nyckel då hon ska in på operation. Sen ska vi till stationen och hämta mina tågbiljetter. Fixa tvätt, diska, fixa till benen och sen ska vi träffa Milla med familj. Tar mitt träningspass och solningen därefter. Känns som om jag måste sätta fart, för nu sitter jag fortfarande i morgonrock och rufs. Ska ju även förbi syrran med lite barnkläder som Adrian får ärva efter Alvin. Har 2 kassar med kläder som bara ska kastas oxå.....

Måste göra mig iordning nu så vi kommer igång med allt som ska hinnas med!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback