Skärpning!

Det blev inte tidigt liggläge igår. Jag fastnade vid tv:n- Ballar av stål. Visst är det roligt, men har man sett originalet så var det här bara en svensk kopia. Man har ju redan sett det!! Som tjejen med de italienska killarna...det var ju exakt lika som det engelska (eller var det amerikanskt?). Då var det inte lika roligt längre. Kom på nåt nytt!

Idag är pojkarna hemma. Dagis och fritids är stängt och L har ordnat ledigt. De skulle visst gå till ödlegropen idag och ta med sig matsäck. (ödlegropen är ett ställe som barnen brukar gå till med dagis, och Lowe ska få äran att visa vart den är)   Jag måste bara säga tack igen till Milla o Pernilla som var så snälla mot mig när jag hade dåligt samvete att jag är borta mycket från barnen.....Ibland får man nästan smått panik att man missar de små åren. De får man aldrig igen.... Men man får som sagt lägga de känslorna åt sidan och se till de bra sakerna som man gör när man väl är hemma. (söndagar)  Kan man införa en till söndag i veckan??

Ska bli spännande att se hur trött jag är ikväll när det är dags för LOST.
Jag ska inte köpa godis för att det är ett bra tv-program. Gör alltid det annars. Men inte nu. Jag får köpa frukt istället!
Har blivit en fruktansvärt onödig onyttig ovana!! FY MIG! Och på arbetstid.....chokladsugen! Åsa, jag kommer inte att köpa choklad på Hemköp. Jag köper en banan! ( och påminn mig det om jag glömmer i köpandets hetta!)
Jag måste tänka på mitt bästa. Fortsätter jag att äta godis som jag gör så kommer jag att bli fet så småningom....vill inte det. Skärpning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback