Överraskning...

eller vad man nu ska kalla det.
Jag blev väckt kl 6 imorse av mina kära barn. L har spenderat natten i källarvåningen och kräkts.
Lowe berättade att han lärt sig fula ord i skolan på teckenspråk. Först visade han ett tecken och jag undrade vad det betydde. Han tvekade men jag sa att jag inte blir arg......."slicka på snoppen....." säger han då. VA?!?!?!?! (han är inte ens 7 fyllda, det är LITE tidigt att ens tänka tanken!) Sen visade han nästa tecken. Han gjorde en cirkel med tumme-pekfinger och stoppade in motsatta pekfingret, ja ni vet hur man gör......."det betyder snopp mot pulla- och det har du och pappa gjort för annars skulle jag inte finnas! VAD ÄCKLIGT" 
Eh, jaaaa........

Så nu vet han det, det som jag undvikit att gå in närmare på. *s*

Kommentarer
Postat av: Mickis

skrattar så tårarna sprutar

Dom får lära sig tidigt i skolan nu för tiden....hehe.

2009-03-14 @ 10:48:28
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Pillan

Jag hade så många olika känslor samtidigt...både ett asgarv, panik och ett stort NEEEEEEJ! INTE ÄN!

2009-03-14 @ 12:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback