Modell för en dag

NU är jag änligen hemma! Är hungrig som en varg efter en hel dags sminkning, hårfixning och plåtning. Det är inte en dans på rosor att vara modell för en dag! *s* Ja, idag var det min dag som modell på Amelia. Jag tänker inte hymla längre, utan jag är stolt att jag blev utvald som en av alla de som skrivit in och ville vara med.
Hela grejen går ut på att hitta en bikini som passar ens kroppsfigur. Och det som var skönt var att alla vi som var med var lite mulliga, det är ju faktiskt en tidning för kvinnor, inte trådsmala tonåringar.....
Så jag har stått och poserat i bikini i en fotostudio på söder i Stockholm. *asg*


i väntan på fotografering.....morgonrock och tofflor på.

Det var roligt att bli ompysslad hela tiden, mycket trevliga människor och roligt att träffa de andra två tjejerna som var med. Den ena kom från Stockholm och den andra från Trelleborg.
Så innan tidningen kommer ut i butik kommer jag att då ett ex hemskickat och sen även bilderna mailade. Kommer att bli spännande! Och jag säger det på en gång- jag är mullig, inte smal- så vänta er inga superskinnymodellbilder.......
Förmodligen är det nr 13 som gäller, så då kan du ha utkik Lina!

Nu ska jag koka upp riktig dansk rödkorv och bara svulla, för det som bjöds i sthlm var sallad.....



Kommentarer
Postat av: milla

Åhhh vilken SNYGGING!!!!! Härligt att du hade det bra! Kram kram!

2009-03-30 @ 19:25:08
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Lina

Då lär jag nog se dig :-) Jag prenumererar ju nämligen....

Hittade du någon snygg bikini då?

Låter underbart att bli ompysslad i alla fall...

Kram Lina

2009-03-30 @ 19:27:12
Postat av: Pernilla

Men gud vad roligt! Grattis till att du blev utvald och vad snygg du var då ;). Jag som aldrig läser Amelia, men du får säga till så ska jag köpa det numret du är med i. Va häftigt! hihi.



kram

2009-03-30 @ 19:46:32
URL: http://gnarpy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback