Mobil och Rosing

Sitter framför tv:n och testade att ta kort med den nya mobilen. Detta hade aldrig funkat med min tidigare mobil (sony ericsson 880i)

Hade ju ingen blixt eller zoom på den gamla, så den här är ju guld värd!
Skulle ha haft den i Sthlm sist när jag tog kort på Åsa & Rachel bara..........

Än så länge är det ingen mer i familjen som kräks. Båda barnen sover. Och är det någon som börjar kräkas så är det nog L eller Alvin. Lowe har gjort sitt och jag har hållt mig på avstånd. Vill jag tro iaf.
Men L ligger nog sämst till. Han är ju den som fått ta hand om alla kräkor.
(mår lite illa när jag tänker på allt äckligt kräkande....*blääää*)

Jobbar imorgon oxå, sen är jag ledig torsdag. Skulle ha haft bara Alvin hemma då, men Lowe lär ju oxå vara hemma. Det blir en lugn hemmadag med lite dammsugning och sånt, då då. På kvällen ska jag till kiropraktorn. Det blir bra!

Nu har jag annat att göra.
*pill pill* (på mobilen, ditt snusko ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback