Mjuka fötter

Nu är fötterna lena och mjuka efter ett fotbad med salt. Smörjde in fötterna sen med fotsalva, så nu är de i toppskick!
Sitter å käkar jordnötsringar och glor på tv. Höll precis på att sätta i halsen då de gjorde reklam för en ny serie på 3:an, en serie typ som Färjan fast från Arlanda. Och där var syrrans ett ex!!!! Hahaha, ska HAN vara med?! Tydligt det. Han utbildade sig här på Hässlö för 100 år sen och jobbar på Arlanda. Måste jag ju bara se. Det var han som följde med mig när jag gjorde min första tatuering som 17-åring. Hade nästan glömt bort att han fanns. (låter ju taskigt, men folk som inte varit i mitt liv på många år lixom bara glöms bort. Om de inte var riktigt speciella förstås)

Jag letar bilar på Blocket nu på kvällarna. Först å främst skulle L behöva byta bil. Imorse när jag körde barnen till skolan så undrade Alvin när jag skulle köpa en ny bil.....Det undrar jag oxå.
Nu kom jag på att jag ska registrera mina nitlotter på Miljonlotteriet. Då kan man vinna en bil!

*bråttom*






Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha, du är ju för rolig asg

2009-03-03 @ 12:27:47
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Pillan

Vad har jag gjort/sagt NU då??? fniss

2009-03-03 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback