Men...ser jag rätt?!?!

Ja, nu har jag en ny favorit på busskurens reklampelare....
Åsa på jobbet såg den för ett tag sen och jag trodde knappt mina öron. Sen såg jag det själv, och då trodde jag knappt mina ögon. Men jo, det var en riktig fräckis och jag älskar den!


Jag har en sjuk karl här hemma. Han mår skit och har ont överallt. Jag hoppas att han inte smittar, för då ligger barnen risigt till. Och ligger DE risigt till så ligger JAG risigt till..... Håll tummar och tår!

Imorgon ska Alvin på kalas och under tiden så åker jag och Lowe ner på stan och provar jeans till mig. Har lovat att vi ska titta på leksaksaffären och fika (han vill oxå ha tårta!). Kan ju vara mysigt med lite egen tid med Lowe. Han brukar säga det själv, att han och jag gör saker tillsammans för lite, bara han och jag. Nu ska vi mysa riktigt ordentligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback