Mellanlandning

Är bara hemma och lämnar saker och hämtar andan. Om 25 minuter ska Alvin vara på kalas på Busborgen.
Vi har varit på Ikea, handlat lite saker. Sen tittade vi in på K-rauta. De har ju rea på allt i butiken. Jag handlade en slipmus (tills jag ska fixa trappen), en garderobslampa (till den mörka garderoben i hallen), och 3 st barnfilmer. Allt för 220:-.
Sen blev Lowe kissnödig, så vi gick till Elgiganten. Efter kisspausen så gick vi in och jag klämde på några mobiler. Men jag slutar ändå på den jag vill ha.....Sony Ericssons....c905. Har tittat på recensioner och hittade en (1 st !!!!) som var missnöjd. Så det är väl ca 95 % nöjda kunder och det duger för mig. Ska nog fixa den på tisdag eller onsdag.

Nu måste vi fara iväg på nästa äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback