Magsjuka

Nu har magsjukan kommit till familjen Lundin.
Inatt kl 1:30 så ropar Lowe på mig, och säger att han kräkts. Jag tar bort de nerspydda sängkläderna.
L tar över för att jag ska slippa och han tar in en madrass och lägger sig brevid Lowes säng.
Fast jag ligger i rummet intill så vaknar jag till och från när Lowe kräks. Så himla synd om honom.

Imorse var jag på jobbet kl 8:20. Ville inte vara hemma och bli smittad. Lowe kräktes fortfarande när jag åkte. Sista gången var vid 10-snåret på förmiddagen. Jag hoppas att vi andra i familjen klarar oss....Jag springer hellre naken igenom våran gata, än att få magsjuka. Och näe, jag skojar nog inte.......

På lunchen så gick jag till 3 och fick min nya mobil. Det blev Sony Ericsson C905. Den som jag la en bild på tidigare. Så nu har jag lite att pilla och joxa med ikväll. Roligt!
Har en fruktansvärd huvudvärk och ska nog ta en varmdusch först. Sen ska jag kolla in mobilen medans jag zappar mellan Den rätte för Rosing och Bygglov.

Om en vecka den här tiden så sitter jag i en bil på väg till Småland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback