lediga

Nu har vi ätit frukost, jag har diskat och stoppat in tvätt i maskinen.
Ska ta mig ner på stan med killarna. Köpte igår en ny film, men när jag kom hem så hade L hyrt den! (leksaksaffärenfilmen med Dustin Hoffmann)
Så vi ska ta med filmen och byta den till nån annan. Har lovat att vi ska äta lunch på McD oxå.
Nu är det 48 tim sen som Lowe la sin sista spya, så det borde inte vara nån fara att han smittar. Ingen av oss andra känner av nåt så vi blev väl förskonade denna gång.

Imorse kom Lowe in och väckte mig, för att hans kindtand börjat titta fram längst bak i överkäken. Han väntar otåligt på att hans mjölktänder ska bli lösa och lossna, så kommer det nya! Men det var lika roligt det!

Nu ska jag gå och titta på Lowes legobygge!!


Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!

Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-05 @ 11:40:00
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback