Kära vänner.....godnatt

Jag sitter som en gammal säck potatis i fåtöljen med fötterna uppslängda på fotpallen.
Byxorna har hamnat väldigt obekvämt ju längre ner i fåtöljen jag sjunkit. Inser att det är dags att lägga mig. Ska ju jobba imorrn. Barnen ska gå på jour, eftersom L jobbar sent. Jag slutar kl 18 så barnen är på dagis/fritids till halv sju på kvällen. Stackars barn. Men de tycker att det är skoj och de har ju varann så då känns det ändå ok.

Insåg även nu på kvällen att jag ska bli moster beräknat om ynka 10 veckor........
Vart tar tiden vägen?!?!?!?!

Natti

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Oj, tio veckor, det är ju snart!



GOD NATT

2009-03-05 @ 23:42:58
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback