Juveler på Ica

Idag har jag och Alvin farit både hit och dit. Först lämnade vi storebror Lowe i skolan, därefter handlade vi en Spiderman-tidning till Alvin så han skulle ha nåt att göra medans jag knäcktes av kiropraktorn. Sen hämtade vi upp Åsa som skulle till jobbet, så hon hade tur och slapp gå eller cykla ;-) Väl efter kiropraktorbesöket så väntade min besiktning på bilen.....

Den röda lappen består som ni vet av ett krav på ombesiktning inom en månad. Sen blir det körförbud. Och jag fick inte nedslag på lyktan som saknas!! Det som anmärktes var bromsrören som börjat rosta, så de får L byta ut. Sen när bilen är tiptop ska vi byta bil. Killarna var så snälla som ställde in mina lyktor som stod lite snett, men ingen anmärkning där heller......

Efter det så åkte vi till Brynolf Bagare och köpte fika. Sen till Nordik och tittade. Man blir så himla sugen på att bara shoppa, jag fick ju lönen idag!!! Men jag hittade inget särskilt där. Så vi tog en fika istället, FAST vi skulle hem till pappa (morfar) och fika Brynolf-fikat strax efter.
När vi hade fikat färdigt hos pappa så åkte vi till Silvan, köpte 3 rullar tapeter till Lowes fondvägg som ska bli. Och när vi var där så kom jag ju på....min favvoaffär....IKEA! Vi måste ju till IKEA!!!!! Och Alvin var på, för där kan han ju vara i Småland! *weeehooo*

Handlade lite smågrejjer till Lowes rum. Det är ju inte långt kvar tills vi ska renovera, så nu kan jag köpa lite i förväg.
Sen hämtade vi Lowe på fritids. Då handlade vi på Ica och självklart ville Lowe oxå ha en tidning, så han köpte Kalle Anka.

Nu är det snart dags för Lowes karateträning. Jag är hemma med Alvin och ska väl plocka in bägge korgarna med ren tvätt som tar upp en del av mitt rum. Trist, men skönt när det är gjort.

Kan bjuda på en bild som jag tog nyss. Man kan hitta juveler på Ica i Hökåsen......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback