jag mår nog lite illa....

och jag är inte sjuk. Och förhoppningsvis blir jag det inte heller,
Anledningen att jag mår illa är att det var en liten pojke som kräktes på Hälla. Bara av doften så kommer kräk-känslan, man börjar må illa och det enda jag kan tänka på just nu är att jag inte vill bli magsjuk!!!!!
Jag hoppas att vi klarade oss från att få hans baciller......

Lowe är hos Emma i sin klass och leker. Alvins kompisar är alla ute på vift, så han är lite lessen. Elin skulle visst komma hem snart och förhoppningsvis så vill hon leka med Alvin. Det visar sig om hon ringer snart.
Imorgon ska Lowe följa med Victor O efter skolan. Så himla roligt! Han har inte hittat nån bästis än, så jag uppmuntrar honom verkligen att leka med klasskompisarna. Victor O är en reko kille oxå, så det skulle ju vara perfekt!

Nu tänkte jag dra fram dammsugaren. Mindre kul, men ett stort måste.

Hittade förresten INGENTING på Hälla! Varken byxor, skor, klänningar, kjolar....NADA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback