Jag hann!

Jag hann! Åkte till Hälla efter maten med Alvin. Gick fram till 2 jeanskjolar som jag sett tidigare idag och sen in i provhytten. Den första satt som en smäck, så jag struntade i att prova den andra. Alvin fick ett par Spiderman-fingervantar och då köpte jag en tröja till Lowe så att det inte skulle bli avundsjuka.
När vi står på H&M och ska ställa oss i kön så tittar Alvin på mig med stora ögon och står med fulla kinder och en ihopsnörpt mun. Jag trycker på kinderna så att luften ska prutta ut, så som vi så många gånger gjort . Då kommer det ut en skvätt med slem. Alvin viskar : "det är kräks, mamma." Jag fixade papper av personalen och torkade upp. Det var inte alls mycket. Alvin sa till mig att han inte är magsjuk. Han mår inte dåligt. Det bara hoppade upp......Jag hoppas att han har rätt. Men det luktade inte kräk. Och hade det varit att han vore sjuk så borde det väl ha kommit mera?
Han är pigg som vanligt iaf. Däremot har jag fortfarande den lilla pojken från i förmiddags på min näthinna, så jag har mått dåligt hela dagen.

Snälla, säg att vi får vara friska!
Ska svälja sjuttielva pepparkorn och ta mig en skvätt whiskey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback