Jag är tillbaka!

Hemma igen efter några intensiva dagar i Anderstorp/Gislaved.
Mycket genomgångar från leverantörer och inköp av julen och belysning som ska vara med i reklamblad för resten av året. Gårdagen var lång och det var middag och fest. Vi hade superkul vid vårat bord som vanligt och fick en del avundsjuka blickar *s*. Dansade som tokar när bandet började spela. (ett skitbra band!) Humöret var på topp och benen förde mig över dansgolvet som en Travolta. Men....
jag däckade (somnade) kl 23. Vad är det som händer?! Jag är ju inte den som är den....tyckte inte att jag drack mycket alls...Och när jag väl tänkte efter så blev det i rätt ordning:
2 smirnoff ice
2 välkomstdrinkar
1 glas vitt
2 glas rött
2 glas champagne
1 baileys
1 smirnoff ice
Sen blev jag lite snurrig och la mig i min säng.......
Vaknade imorse och åt frukost kl 7. Utcheckning skulle ske före kl 8 och 8.15 började första genomgången. Sista slutade kl 15.25.

Kom hem nu vid 20:30 och är trött, så trött. Ska snart lägga mig i min egen sköna säng. (härliga tanke)
Roligt att åka iväg, men såå skönt att komma hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback