jädrans lampa

Hemma efter jobb. Har hunnit skumma igenom reklamhögen och diskat upp efter familjen. L har åkt till affären, för jag var sugen på tacos ikväll. Han köper väl lite annat gott oxå eftersom det är Melodifestivalen ikväll. Tycker att det är ganska jobbigt med alla moment på den tävlingen. Det var bättre förr när det var bara EN del. 10 låtar och en vann. Enkelt.

Och jag är skadad! Brände mig på armen på jobbet. Klättrade i taket och hängde om lampor, och då var en spotlight i vägen! *ajajajaj* Ca 4 cm långt brännmärke och nån centimeter brett. Det var inte jag som var klantig, det var lampans fel!!

L ringde precis och beställde en Rom o cola. Han är hemma om 10 minuter, så jag är väl snäll och snickrar ihop en sån.
Bättre än vatten i alla fall.....(om ni inte fattar, läs mitt tidigare inlägg *s*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback