Inga hål!

Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag fick beröm att jag varit så duktig. Inga hål! Men jag måste laga en trasig tand, en bit som lossnade innan jul. Det var ingen panik, så jag fick en ny tid i maj.
Tänk vad glad man blir när man får beröm av tandläkaren! Känns som det gjorde när man var liten *s'.

Imorgon ska jag nog gå och byta mobil på lunchen. Kan inte bärga mig, Vill ha den NU!
Imorgon är det första dagen som jag FÅR byta, Och självklart så vill jag ju att saker ska ske så fort som möjligt....
Och ja, jag har bestämt mig. Det blir Sony Ericsson, jag tycker att de har funkat bra. Jag trivs med dom.
De kanske inte ens har mobilen på lager, så jag kanske får vänta några dagar.....*hemska tanke*

Nu ska jag snart ta på mig mysbrallor och fylla fotbadet framför tv:n.
Är det nåt bra program att se på idag? Jag ska kolla det efter att jag lagt Alvin,



Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad duktig du är som inte hade några hål ;) Själv vet jag tyvärr att jag har ett litet som jag borde gå och fixa, men det är ju så tråkigt att lägga ut pengar på något som tänder. Man har ju roligare saker att göra av med dom på :) Fast ju längre man väntar desto dyrare kommer det väl bli sen. Ja ja, nog om det. Nu undrar jag vad det blir för mobil? Vilken har du bestämt dig för?

2009-03-02 @ 21:07:35
URL: http://gnarpy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback