Here I come

Shit, det känns som om jag inte sovit många timmar alls. Men det har jag! Jag la mig vid 23 och vaknade vid 6:30. (kom ur sängen vid 7) Ögonen sticker och huvudet känns tungt, just idag av alla dagar när jag vill känna mig pigg och fräsch....Kanske var halvmilen som gjorde min kropp alldeles färdig...?

Barnen är ialla fall lämnade och väskan är packad. Kommer hem ikväll vid 17:30-snåret och då vill jag säkerligen bara ta på mig mysbrallor och sjunka ner i fåtöljen. Ska bli intressant att se hur allt fungerar idag. Det är ju mycket bakomjobb som man aldrig tänker på. Jag har lite ågren, men vafan! Man lever bara en gång, man måste testa grejjer och inte vara en fegis. Så stockholm, here I come!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad ska du göra? Har jag missat något?=)

Hur som helst. Hoppas du får en bra dag och att allt går bra.



kram

2009-03-30 @ 09:00:40
URL: http://gnarpy.se
Postat av: Lina

Är så nyfiken över resultatet...I vilket nummer kommer du vara med??? För jag tippar att det är den trippen som det är dags för nu...

Lycka till!!!

Kram Lina

2009-03-30 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback