helt färdig

Satan i gatan vad jag är trött!!! Ögonen går i kors och jag måste anstränga mig för att inte somna.....Klockan är ju bara kvart i tio!!! (eller egentligen kvart i nio om man ska tänka att klockan ändrades igår...) Men det är nog för att man varit spänd idag och haft en del att tänka på. Jag ska snart ta och knyta mig, har ju vanlig arbetsdag imorgon.

Har varit förbi syrran nu på kvällen med två kassar kläder. Har två kassar i bilen som jag ska kasta oxå.
Hon passade på att visa vad hon köpt till sin bebis, och det var såå söta rosa små kläder. Hon som sa att hennes dotter minsann inte ska kläs i rosa. *s* Sen hade de så svårt att komma på (och komma överens) något bra namn. Jag har en namnbok som de lånade sist, så den ville dom låna igen. Ska leta fram den....vart den nu kan finnas nånstans *funderar*.

Nä, nu är det dags att krypa till kojs, Jag pallar inte mera. Jag skulle aldrig klara av att vara kändis- helt slut efter en dag! *S*

Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ahh nu när du säger det så kommer jag ju på att den där namnboken lånade ju vi. Såvida du inte har flera du tänker på. Men vi har en namnbok som är eran iallfall. Jag kom på det nu! Ni ska få igen den så fort som möjligt.



kram

2009-03-31 @ 07:18:17
Postat av: pillan

Å vad bra att du kom på det, jag har totalt glömt bort att ni har lånat den!! Och en bra anledning att ses igen ;-)



Kram

2009-03-31 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback