Heja Laila!


Jag gillar både Magnus o Laila, men jag hoppas att Laila tar det! Hon är vassare och så är det bara. Men Magnus är mera poppistippad. Spännande att snart få se vem som vinner.

Ikväll har jag o L druckit vin och ätit ost å kex. Jag skulle köpa med mig en flaska rött hem idag och kom hem med en bag in box. Jag köpte även en likör, endast pga namnet.  "Baja Päron".....man kan väl inte döpa en likör till det???*asg*
Så då köpte jag den. Den ska ha en smak av påronglass, grädde och tequila. Jag har inte provat den än, så jag kan inte lämna ett utlåtande. Återkommer vid ett senare tillfälle.

Imorgon är det jobb, som nästan varenda lördag. Hoppas att den går fort och med inte allt för mycket gamla pensionärer. Jag ska bli en snäll och trevlig pensionär. Många av dom man möter är griniga, har alltid bråttom, trängs i kön, svär åt barn och snäser och fräser. Inte konstigt att man inte gillar gamlingar.....
Självklart finns det snälla och mysiga pensionärer, men tyvärr så tar de griniga överhanden och syns mera.
Efter jobbet ska jag till gymmet. Tar in alldeles för mycket kalorier mot de som jag försöker få bort. Så egentligen så tränar jag väl i onödan? Eller skulle jag ha varit fetare om jag inte sprang? Vem vet....Jag tycker att det är roligt att springa. Känner mig så nöjd efteråt. Ska ta och sola oxå.
(tror att de har väldigt dåliga rör, för det syns faktiskt inte att jag solat 3 ggr.......men det är skönt att ligga å småslumra så det gör inget)

På söndag ska vi kanske träffa Milla med familj en snabbis. Ser fram emot det, för det var så himla längesen!
Saknar er!!

Dags för finalen!!!

Kommentarer
Postat av: milla

Hoppas du bara har trevliga kunder idag! Ser också fram emot en träff på söndag. Hoppas det blir av :) Kram!

2009-03-28 @ 08:37:51
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback