Hahahahah hahahahaha hahahahaha

Jag dööööör av skratt!
Det här var helt galet roligt. Kolla in Wipeout på Kanal 5!!


Ser fram emot omgången då Färjan-Håkan och Linda Rosing är med....*asg*


Barnen ligger. Alvin mår bra och det verkar inte ha varit nåt särskilt fel. Han kanske ar för studsig helt enkelt. *skönt*
Och det var ju ingen riktig kräka som kom, bara slem.  Nog om det.
Har börjat tänka på vad jag ska packa ner till min smålandstripp. Brukar oftast packa i sista minuten, men imorgon kväll efter jobbet så orkar jag inte hålla på. Och efter det är det försent. På tisdag jobbar jag och direkt efter stängning så åker vi!!!!

Nu börjar Wipeout efter reklampausen!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja, vi skattade hysteriskt båda två här hemma....så det där lär man fortsätta kolla på :)



2009-03-09 @ 09:19:03
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback