Hääärligt! NOT!

Vilken hääärlig morgon!!! (ironi)
Vaknar av barnbråk! Den ena skriker högre än den andra. En skriker för att han får en smäll på armen, kommer in och gapar om vad brorsan gjort. Sen slår han till brorsan i magen så att brorsan nästan kräks....... Två barn skriker ikapp. Två barn åker in på sina rum. Jag vill bara knäppa på fingrarna så att jag är någon annanstans.

Ska snart lämna barnen och sen åka och träna. Hade hoppats på sällskap idag, men hon orkade inte. Det gör inte jag heller, men jag tvingar mig själv. Har kommit ur den där träningsviljan, men den kommer snart tillbaka!
Två månader kvar till Vårruset. Kommer nog inte att klara mitt mål, men det är nära- så jag ger inte upp! Jag är en ligga-på-soffan-och-äta-godis-tjej! Inte en träningsmänniska. Men ska jag slippa att bli fet som vuxen (känner mig inte särskilt vuxen än) så måste jag ju göra nåt. Särskit om jag ska fortsätta äta godis som jag gör......

Imorgon är en händelserik dag. Jag är ledig. Ska träna, sola, träffa pappa, luncha med Johanna, ett ärende som jag inte kan skriva här, storstäda köket och tvätta upp en hel del maskiner med kläder. Jag kommer inte att hinna allt. Måste nog be pappa att komma på eftermiddagen istället. Men det ska väl gå bra. Storstädningen kanske oxå får vänta lite.

Nu måste jag fixa det sista här hemma innan vi måste åka


Kommentarer
Postat av: Malin

Varför var du tvungen att skriva att du ska göra ett ärende som du inte kan skriva här... Som gjort för att vi nyfikna ska bli ännu mera nyfikna. Haha.

2009-03-18 @ 09:09:54
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback