Godmorgon

Den vårkänslan gick snabbt över. Fick nyss skrapa bilrutorna när jag körde barnen och ingen sol i sikte. Men jag vet ändå att den snart är här, den visade ju det igår!

Idag skulle jag ge vad som helst för att vara hemmafru. Ta emot barnen när de kom hem från skolan, bara umgås. Det är för lite av den varan här hemma. Just när jag jobbar såna tider som jag gör (9-18) så finns det lixom ingen kvalitetstid kvar till barnen.....och det gör ont i mig vissa dagar när de påpekar att mamma bara jobbar. *snyft* Snart är de ju stora och vill hellre vara med kompisar, och det är NU de behöver min tid!

Nu har jag inte ens tid att sitta här, plikten kallar.
Jag känner mig stressad!!



Kommentarer
Postat av: milla

Det är ju inte kvantiteten som räknas utan kvalitet! Du ger ju dina killar maximalt av dig själv NÄR ni umgås. DET är värt massor vännen. Sluta ha dåligt samvete. Du är en underbar mamma och en underbar människa. Jag är glad att du är min vän! KRAM!!

2009-03-16 @ 10:24:46
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Usch jag känner verkligen hur jobbigt det måste vara. Och jag tycker verkligen att du är duktig som kämpar på. Du är en jättebra mamma och även om jag förstår att du får dåligt samvete, så tycker jag att du ska försöka lägga det åt sidan :) Men jag vet att det verkligen är lättare sagt än gjort.



Ha en bra dag.



kram

2009-03-16 @ 12:55:44
URL: http://gnarpy.se
Postat av: pillan

Åå vad snälla ni är!!

Tack...tack....Verkligen!!!!



Kram

2009-03-16 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback