Det vita kom tillbaka

Våren försvann och snön är åter. Fy tusan vad trist! Men det kommer ju att bli så här ett tag till, tyvärr.....

På stan idag så åt jag och killarna lunch på McD. Syrrans grabb klippte sig och de köpte skor och jacka åt honom. Jag köpte en vindtät fleecejacka åt Alvin. Provade en jättefin jacka i blått, men han fastnade för fleecen. Shoppade åt Lowe på H&M´s sida igår, det blev närmare 900:- men då var det 4 tröjor, 2 mysbrallor , strumpor, kallingar och en väst. Han behöver byxor oxå, men det är nog bättre att köpa i butik om det måste bytas. Ska ta och gå igenom hans garderob snart och rensa bort allt som han vuxit ur. Tyvärr så är ju lillebrorsan lika stor, så det kan inte återanvändas.....*s*

Lowe tyckte att det var så mysigt att känna på syrrans mage. Han ville inte sluta efter att han fick en liten spark i sin hand.
Kommer ihåg att det var en härlig känsla att känna rörelserna och bara dra handen på magen och veta att det låg ett underverk därinne. En nyfikenhet på vem som skulle titta ut. Nu vet de ju att det är en tjej, men de vet inte hennes personlighet. Är hon ett yrväder, eller en lugn person? Tankar som man får svar på tids nog......

Shit vad jag har ätit smågodis idag! Hade ju kvar allt som jag köpte igår, och idag har jag gått och smånallat hela tiden. Inte bra alls! Och träningen igår....struntade jag i. Jag var så trött efter jobbet så jag solade bara. Men jag ska inte klaga för jag har varit iväg två dagar den här veckan. (nöjd i alla fall, med andra ord)  Men godiset är inte så jädrans bra....

Har fyllt i skadeanmälan på min bil idag. Ska ju besikta på torsdag och en lykta fattas, men om jag tar med mig alla papper så de ser att det ska åtgärdas så borde jag väl inte få en 2:a ?!?! Det är ju försäkringsbolaget som ska fixa.


Nu ska jag se om det är nåt bra på tv, så här på en söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback