Det är ju disco!!!!!

Jag hämtade båda barnen på fritids nu ikväll efter jobbet. Vad vi inte visste, eftersom Lowe varit sjuk, var att det är DISCO idag! Så Lowe har suttit på fritids och sett sina kompisar gå förbi och in på discot i matsalen. Stackaren. Det började kl 18, så vi stressade till affären och tog ut pengar och sen tillbaka till skolan och in på discot. Nu är han lycklig igen!
L hämtar honom kl 19:30. Då är det slut och L är lagom där efter jobbet.
Jag och Alvin gottar oss med lite Geisha. Vi har samma smak på godisar....

Visst ser det himla gott ut!?

Kollade efter nåt nytt att sätta på mig på onsdag när vi är i Anderstorp. Sprang runt i alla affärer på lunchen med hittade INGENTING! Fy vad trist! Hoppas att jag hittar nåt på måndag.....annars får man väl ta en gammal trasa......

Nu ber Alvin om att få sova,s å nu ska det nattas och läsas saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback