Dagsrapport

Jag har haft en intensiv dag. Började med att lämna barnen på skolan/dagis. Sen åkte jag till gymmet, sprang en stund på löpbandet och la mig sen i solariumet. *mmmm* Jag kände mig väldigt nyttig.

Åkte sen ner på stan och fixade mitt ärende. Kom sen på att jag inte ätit frukost! Gick till Café Skrapan och köpte en Spicy Cinnamon och en moccaruta. Alla som gått förbi deras café vet hur stora deras godbitar är..... Njöt där i godan ro medans jag läste en av stans gratistidningar. (där rök det nyttiga)

Efter det tittade jag lite i affärer. Hittade ett sött set i bebisstorlek som jag köpte till den kommande kusinen. Kunde inte låta bli! Ringde till syrran och hon var visst på stan, så vi möttes upp. Hon blev jätteglad! Jag följde med henne och hennes arbetskamrat till en thai-restaurant där jag väntade på min vän Johanna. Jag o Johanna köpte med oss mat och åkte hem till henne. Hon har ju en söt "liten" hund som måste kissa! Åkte sen tillbaka till stan och lämnade Johanna, och sen tillbaka till mitt "ärende".

Hämtade barnen tidigt idag. Känns så skönt att ha lite tid med dom. Jag är nöjd med mig själv och känner mig som en bra mamma. Stannade kvar på skolan ett tag då de hade lek i gymnastiksalen med alla ringar, lianer och tjockmattor. Alvin fick oxå vara med. De hade jätteskoj!

Snart ska vi lämna Alvin hos moster och sen åka med Lowe till karaten. Första gången jag har kunnat följa med. Lixom, hallå!!!!! Han har hållt på i 2 terminer..........Det var på tiden.

Kanske skriver mera ikväll. Nu ska det kläs på karatedräkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback