*buuurp*

Shit pomfritt (bokstavligt talat) vad jag är mätt! Köpte med oss McD-maten på vägen hem från stan. Som tur är har vi ju en sån restaurang 5 minuters bilväg hemifrån.

På stan så bytte vi filmen som jag köpte igår till Boog & Elliott 2. Barnen sitter å tittar på den nu och äter sina Happy Meals. Sen så fick vi gratis Axe-flaskor av några unga killar på stan som delade ut provflaskor. Lowe o Alvin testade på sina jackor så de gick runt som 2 stinkbomber sen.....* host host......host*  Vi passade på att hälsa på mitt jobb oxå. Patric har ju börjat igen och barnen ville säga hej. Han är värsta lek- o busfarbrorn i deras ögon.
Köpte nya skor till Lowe:

Man vill ju tro att våren ändå kommer snart.......
Och det är ju faktiskt bara några veckor tills man ställer om klockan och då blir det ju genast lite ljusare!
Och jag kan ramsan nu.
Sommartid= FRAM med klockan- FRAM med utemöblerna!
Vintertid= BAK med klockan- TILLBAKS med utemöblerna i förrådet
Tog några år för mig att komma ihåg alla riktningar, men nu sitter det. I alla fall några år till innan jag drabbas av Altzheimer. (har redan light-varianten)

Ska gå å hämta posten. Kanske kommit nåt intressant....


Nån smaskig blaska, kanske...*fniss*


Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha din galenpanna!

Jag har förresten en liknande ramsa men min går så här: Man ser FRAM emot sommaren och därför ställer man FRAM klockan på våren. På hösten ser man TILLBAKS på sommaren och då ställer man alltså BAK klockan :P

2009-03-05 @ 15:47:01
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback