Besviken

Hur i hela fridens namn kan en knäppgök som af Ugglas komma vidare, och INTE Lili & Susie?!?!?!
Ok, hennes låt är ok om man slipper se henne. Men hallå?
Till och med Lowe sa " mamma, hon förstör ju allting....med sina armar.....hon är ju sådära...skakig?"

"Snälla snälla snälla.......jag sa snälla snälla snälla.....ge mig nåt att röka på....."


Jag blev besviken, jag blev riktigt besviken! Den sista bruden (den blonda med blodrött läppstift) som oxå gick vidare genom juryns röstning, vet inte ens vem det var, men hon var inte heller bra...... Men man blir oftast less på melodifestivalen. Man glömmer det varje år, bara.

Hoppas det blir en bra låt som vinner hela skiten, bara!
Heja Sverige...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback